Αναρτήθηκε από: ΚΑΛΥΜΝΙΚΟΙ ΑΝΤΙΛΑΛΟΙ | 06/04/2010

Πως είναι δυνατόν με την “αυθεντικότητα” και μοναδικότητας της ατμόσφαιρας όλη την Μ. εβδομάδα αλλά και του …”κλίματος” την ημέρα του Πάσχα να μη τυχαίνουμε καθόλου προβολής από τα μέσα ενημέρωσης ;

epitafioi

Είναι γεγονός ότι τα ΜΜΕ, κατά τη περίοδο του Πάσχα, ασχολήθηκαν επισταμένα  με διάφορα μέρη ανά την Ελλάδα που γιόρταζαν την Ανάσταση  με τον δικό τους ιδιαίτερο τρόπο.

Είναι γεγονός επίσης ότι όχι μόνο ασχολήθηκαν τα ΜΜΕ αλλά και τα πρόβαλαν με το παραπάνω . Το αποτέλεσμα ήταν εμφανές, υπήρξε το αδιαχώρητο στα μέρη αυτά , από επισκέπτες,  κατά το Πάσχα.

Εμείς δε καταλάβαμε γιατί δεν υπήρξε ούτε μια αναφορά για τα έθιμα μας πουθενά!

Μήπως θα ήταν καλό να αναφερθεί ότι η διαφήμιση και η προβολή στις εποχές που ζούμε δεν αφήνεται στη τύχη… !!!

Advertisements

Σχολιάστε

Συνδεθείτε για να δημοσιεύσετε το σχόλιο σας:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Kατηγορίες

Αρέσει σε %d bloggers: